|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Games: The Art of Wii - Six Unique Visions
07 April 2007
Nintendo Canada in colaborare cu Magic Pony Gallery si Udon Entertainment Comics s-au hotarat sa creeze 6 design-uri unice pentru consolele Nintendo Wii. Fiecare model este pictat de mana de catre un artist canadian. Pe site-ul Art of Wii te poti inscrie la concurs ca sa castigi unul dintre modelele unicat. Money can't buy it!
  • visit Art of Wii website here [+]

Labels: , , ,

amintit de: Matei @ 6:01 PM  
3 Comments:
  • At 2:33 AM, Blogger Poesis said…

    Si acum intreb eu: care e mai tare? Wii sau PS3? si nu ma refer la pret ca stiu: Wii e de trei ori mai accesibil!

     
  • At 2:46 AM, Blogger Matei said…

    Pai depinde: Eu mi-am cumparat PS3 si mi se pare foarte cool. Nu prea sunt jocuri pe piata inca si chiar daca sunt sunt extrem de scumpe. Wii nu am testat, insa au niste prieteni. In afara de motion-playing cica e cam de copii mici. Joculete stupide si cu grafica de gradinita. eu zic ca PS3 e mai tare!

     
  • At 2:58 AM, Blogger Poesis said…

    Inteleg ce spui si despre PS3 si despre stare melancolico-depresiva!
    PS: e randul tau sa-mi treci blogul la favorites :p si promit ca scriu mai des!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *