|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Fashion: Rokolectiv Tees & Bags
12 April 2007

OFERTA:
  • Tricouri American Apparel cu logo-ul Rokolectiv / bleumarin sau gri > 59 RON
  • Geanta de mana sau umar cu logo-ul Rokolectiv / beige / 88 RON

    Tricourile sunt prima serie a unui proiect mai larg de productie a unor serii vestimentare limitate cu imprimeuri concepute de tineri designeri talentati. Imprimeu serigrafie in 3 culori.
  • Contact: Vlad Tomei > mail him [here +]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 12:43 AM  
5 Comments:
  • At 1:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    poza cu geanta e facuta la monolo pe covor. baditule ai intrat la om in casa !

    initiativa buna, dar neprofitabila pentru ei cu siguranta.

     
  • At 4:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Si ce e asa de deosebit la tricourile astea? Mai sunt si scumpe! Si daca sunt sintetice...:( Apropo de asta, ca vad ca te pricepi, Matei (sau poate altcineva), ca veni vorba de tinere talente, mi-ar placea sa dau peste un tanar designer, care sa-mi faca haine la comanda, unicat, si nu foarte scump. Sau daca puteti sa-mi indicati magazine dintr-astea, mai mici, care realizeaza produse unicat, stoc limitat, lucrusoare deosebite. Hmmm, somebody, anybody?

     
  • At 5:07 PM, Blogger Matei said…

    @ floriana > ce e asa deosebit? pai imprimeul cred, care este un model realizat de un tanar designer si promovat ca imagine rokolectiv. Calitatea la tricouri este f buna (sunt facute de american apparel). de haine tari si ieftine si unicate eu unul nu am auzit. :p Am cateva prietene `tinere designerite` care expun haine la magazinul Zebra Society (in gang la max mara, pe victoriei) insa nu stiu cu ce altceva te pot ajuta. Mai stiu o tipa care face genti tari, as putea sa te pun in legatura cu ea. o zi buna!

     
  • At 7:50 AM, Blogger Junkymouse said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 7:56 AM, Blogger Junkymouse said…

    si mie mi s-a parut deosebit imprimeul si am vorbit deja cu vlad ca sa imi dea o geanta :). daca ai date de contact pentru prietenele tale, te rog trimite-mi un mail la andreea.vrabie@yahoo.com, pentru ca vreau sa "redecorez" dulapul ;)

    p.s. comment-ul precedent este sters pentru ca a apasat matza mea pe tastatura si nu vrei sa stii ce iesise :)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *