|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Official iPhone Commercial
04 March 2007

Pentru cei care au ratat reclama iPhone difuzata in premiera in timpul festivitatilor Oscar 2007, recent a fost facut public primul clip video oficial (prima reclama oficiala) pentru revolutionarul telefon mobil de la Apple - iPhone.

Spot-ul este practic un colaj video de 30 secunde, in care sunt montate mai multe secvente din filme celebre, in care personajele (si ei actori de renume) raspund la telefon cu "Hello!". Acesta fiind tocmai si sloganul campaniei. Mi s-a parut excelent! Iar la sfarsit troneaza poza cu iPhone si mesajul "Coming in June". Oare cand vom vedea reclama la iPhone si pe TV?

Labels: , , ,

amintit de: Matei @ 2:33 PM  
2 Comments:
  • At 12:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ti se pare excelenta?
    In cazul asta, mi se pare ca esti genial! Iti multumesc ca existi.

    Get real, e un bullshit de reclama. Pana si pe IQAds gasesti reclame mai interesante.

     
  • At 2:06 AM, Blogger Matei said…

    da eusebiu, mi s-a parut foarte interesanta. Si tocmai pentru ca nu se vrea o chestie super-ultra-trendy-hype ci pur si simplu spune mesajul direct, pe bune si cel mai important - obsesiv. Sa nu uitam ca `hello!` e motto-ul campaniei. Iar lumea cu exact asta trebuie sa ramana in cap. 2 la mana tocmai pentru ca apeleaza la cut'n'paste-uri din filme cunoscute cu actori mari atrage atentia. E ceva cat se poate de down-to-earth ceea ce imi si place. Tocmai simplitatea ei o face geniala! Eu iti multumesc ca existi, ca ai o parere si ca imi citesti blog-ul! o zi excelenta :D

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *