|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Perfume - the MOVIE
17 December 2006


Perfume: The Story of a Murderer

Dupa splendidul Run Lola Run (1998), Heaven (2002) sau fragmentul din proiectul Paris, je t'aime (2006), regizorul german Tom Tykwer se incumeta sa regizeze Perfume: The Story of a Murderer, dupa celebrul roman Das Parfum: Die Geschichte eines Mörders al romancierului Patrick Süskind, care a starnit senzatie si a devenit peste noapte un bestseller international.

Tykwer este cotat cel mai interesant regizor german al momentului si in plus se va ocupa si de muzica filmului. El a explicat ca puterea olfactiva a filmului va fi exprimata si muzical...
Actiunea romanului are loc in Franta secolului 18, o epoca marcata de mirosurile pestilentiale. Protagonistul este Jean-Baptiste Grenouille (Ben Whishaw), un monstru cu chip uman, nascut cu un super-simt olfactiv. Copil orfan, bolnavicios, el nu reuseste sa supravietuiasca decat cu ajutorul unicului sau har: mirosul. Ducand o viata mizerabila, tanarul reuseste sa se angajeze ca ucenic la un mare maestru parfumeur al Parisului, Giuseppe Baldini (Dustin Hoffman). El reuseste sa descopere tehnicile si secretele de fabricare a parfumurilor, care ii duc talentul pe culmi nebanuite.

Dupa ce creeaza cateva capodopere olfactive, Grenouille devine obsedat de mireasma ideala, un parfum care sa seduca instantaneu pe orice care-i intra in raza de actiune. In cautarea ingredientelor potrivite, Grenouille este irezistibil atras de parfumul natural al unor tinere fete. El nu va ezita sa ucida pentru a le fura mireasma...

  • for more info about the film visit IMDb here [+]
  • Premiera in Romania > 23.03.2007

Labels:

amintit de: Matei @ 1:27 PM  
7 Comments:
  • At 3:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    foarte tare cartea!... sa speram ca si filmul, nu de alta dar ar fi pacat sa strice "parfumul" cartii...

     
  • At 5:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    OMG!!!!!! "Parfumul" e cartea mea preferata!! i mean, all times` favourite!!! abia astept filmul, sper sa fie cel putin la fel de bun ca si cartea

     
  • At 5:39 PM, Blogger Matei said…

    cartea mi-a placut si mie foarte mult...twisted, ciudata si dark...din cate banuiesc filmul va fi foarte bun. Daca il gaseste cineva pe Dc++ sau pe retea gimme a sign. :D

     
  • At 9:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    ruleaza pe dc++ deja, dar e screener si se vede neprietenos.

     
  • At 7:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Cartea nu am citit-o dar am tot auzit vorbindu-se de ea pe la inceputul anului cand se tot zvonea ca s-ar face o ecranizare dupa ea.Si iata ca s-a adeverit.Abia astept sa vad filmul (btw, afisul filmului cred ca intra in topul 10 al celor mai interesante afise de film, topul meu evident).
    Daca e pe dc++ dar in varianta screener nu vreau sa il vad asa.Mai bine astept momentul oportun.Asa am facut si cu "Butterfly Effect" si dupa aia imi tot venea sa dau pe repede-inainte cand am vazut filmul in varianta HQ.

     
  • At 4:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    mda...din pakte mi s'a parut km slabut filmul.

     
  • At 10:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    caretea se gaseste in toate librariile? sau mai bine zis se mai gaseste? iar filmul unde l-as putea gasi , inafara de dc++ pt ca am incercat dar nu merge :( am impresia ca am aflat cam tarziu, dar sper sa mai pot simti parfumul :)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *