|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Mannequin
08 November 2006


Azi ma plimbam pe stradutele din zona Lipscani, si dintr-una in alta am ajuns pe strada Hanul cu Tei, straduta aia mica cu un aer foarte medieval si artistic, care leaga alte doua strazi intre ele, cu cladiri apropiate si ferestre de lemn care dau in strada, o straduta pavata cu piatra mare si prevazuta cu banci din lemn vechi, o straduta care pare rupta din peisajul unui alt oras, presarata cu galerii de arta si magazine care comercializeaza ustensile si accesorii pentru pictori, desenatori si alti asemenea artisti grafici.
La magazinul ANDREEA ART am gasit de vanzare manechini de lemn cu incheieturi mobile, cum vedeam pe la televizor cand eram mic...Mi-am dorit mereu unul insa nu am stiut niciodata cum se numeste omuletul asta si nici de unde mi-as fi putut achizitiona unul....so what a surprise it was!... :p Au fost cei mai bine investiti 300.000 lei din ultimlele multe zile...
...si l-am numit L'HOMME

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 9:24 PM  
1 Comments:
  • At 5:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    O să găseşti o groază de manechini din lemn în primul magazin Ikea din România, anul viitor. Dacă ştiam îţi aduceau eu din Budapesta.

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *