|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Tiesto @ Polivalenta
21 October 2006

EU si...hmm...unu'....Tiesto.
  • La un banal eveniment din Bucuresti, abordandu-ma nepoliticos in timp ce imi savuram bautura racoritoare, un individ m-a intrebat cu tupeu daca poate sa faca o poza cu mine. Politicos nu l-am refuzat si de aici a rezultat aceasta poza, primita ulterior pe mail chiar de la el. (a insistat chiar sa ma tina de umar!!!)Ulterior am aflat de la niste prieteni ca ciudatul era bine-cunoscutul dj Tiezto (parca, sau poate cu "s"...pe-acolo ceva????) HA-HA!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
Acum pe bune: Lui Tiesto se pare ca ii place in Romania...Evenimentul gazduit la Sala Polivalenta a fost din plin promovat in mai toate media, iar rezultatul s-a vazut direct la fata locului. In jur de 10.000 de oameni (dupa aprecierile mele) au umplut pana la refuz locatia, setup-ul multimedia (scena, sunet, lumini, proiectii) mi s-a parut excelent, iar prestatia Olandezului Zburator a fost de-a dreptul uluitoare (desi eu nu sunt vreun mare fan al curentului trance).
Si mai interesanta, insa, mi s-a parut initiativa Kent de a organiza un meeting neoficial cu artistul, intalnire la care au participat doar o mana de invitati din baza de date a companiei. Printre cei norocosi m-am aflat si eu, avand prilejul (ca reprezentant al revistei de muzica si site-ului omonim, nights.ro) sa schimb cateva vorbe face-to-face cu DJul, sa facem poze si sa ne amuzam un pic.
The party was great, and the "chatting with Tiesto" experience was one of the kind.

Labels:

amintit de: Matei @ 11:32 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *