|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
La vida es un carnaval
06 October 2006

Desi e vineri, desi m-am culcat azi dimineata la 5.30 AM ca sa ma scol la 7:00 AM sa ajung la facultate la cursul cu studentii, desi era prima mea intalnire cu ei (si evident aveam ceva emotii si eu), desi nu beau cafea azi a trebuit sa bag una, totusi am un mare zambet pe buze si o stare optimista. Anul I sunt mereu funny. Sunt si ei micuti, abia iesiti din liceu, sunt proaspeti, entuziasti, frenetici, cu chef de shotii, amuzanti, neastamparati (am ajuns sa vorbesc chiar ca un profesor...).

Am tinut celebra ora introductiva intr-o cheie pozitiva, le-am dat drumu mai devreme, le-am explicat regulile jocului si le-am oferit si cateva inside tips despre facultate si ocupantii ei...

E vineri. E 12.00 PM...prin facultate e cam pustiu...normal profii care se respecta nu au ore vinerea...cum vine aia? pai unde mai e weekendu de 3 zile? :ppp lasa-i pa saracii seminaristi sa vina ca fraierii de la 8 AM (pai cine mai vine a doua oara de la ora asta? dintr-un curs de 4 ore [8-12] poate sa ajung si eu pe la un rezonabil 9.30..hehehe). Vreme cam nasoala, nici de tigari nu am chef...

Mai am o grupa de golani. Intra in 15 minute. Aceeasi poliloghie repetata a doua oara. Poate cu ceva improvizatii...

E bine sa fii profesor (seminarist, in fine)...e bine ca ma saluta secretarele cu "buna ziua,domnule profesor", ca am acces in zonele "teachers only", ca pot sa intru cand vreau in cancelarie si secretariat, ca mai prind si eu cate un fursec/suc de pe la "protocoale", e bine sa fii profesor pentru ca lumea "looks up to you" asa ca "i've got to set an exemple", pentru ca prezenta feminina la cursuri e mereu aproape de 100%, e bine pentru ca sunt aici, in facultatea pe care abia am terminat-o acum 1 an (e al doilea an de `teaching` deja), e bine pentru ca mai castig un extra money si din treaba asta si nu in ultimul rand e bine pentru constiinta mea cand ma gandesc ca acolo, undeva, poate am reusit sa asez si eu o pietricica la baza a ceea ce inseamna invatamant jurnalistic in Romania...

La vida es un carnaval!

Labels:

amintit de: Matei @ 11:29 AM  
1 Comments:
  • At 6:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    cred ca ar fi chiar interesant ca toti seminaristii diferitelor facultati sa fie asa open-minded...si sa incerce sa faca o schimbare in sistemul eduactional din Roamnia...Din pacate, nu studiez la o facultate care necesita foarte multa creativitate, pt a putea judeca ce se intampla acolo dar, tot ceea ce pot spune este ca sistemul eduactional din Romania lasa de dorit, asta judecand dupa experientele mele in domeniu( sunt studenta la o facultate din cadrul UMF)
    Spre marea mea sansa, am avut ocazia de a studia in SUA pt un an si am vazut un sistem eduactional demn de toata admiratia...Un sistem care nu cere "invataceilor" sa redea ceea ce le a fost prezentat anterior la curs, ci le cere sa studieze, sa se documenteze cat mai constiincios si sa isi expuma punctul de vedere bine argumentat...
    Ma scoate din sarite ideea aceea clasica spusa de cucoane gen tanti Floarea de la coltul strazii (care abia a terminat o profesionala) ca " Americanii sunt prosti...Cand se duc elevii romani in SUA la scoala se inscriu in clase mai mari decat era normal pt ei..etc etc" si doresc cu aceasta ocazie s-o informez pe ea si pe toti cei ca ea ca sistemul lor educational este unul deschis(mai ales in cazul strainilor pe care doresc sa-i faca sa se simta ca acasaa tinand cont de dificultatile pe care le pot intampina, ca sa nu mai vorbim de bine cunoscutul home-sick).
    Hope things will change for us students of Roamnia
    Maria Cristina

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *