|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Bicicleta
04 September 2006
Bicicleta este unul dintre cele mai smart & cheap mijloace de deplasare intr-un oras haotic precum Bucurestiul. Iar de cand nu mai am masina, am redescoperit placerea pedalarii. Ma deplasez peste tot cu bicicleta. Suntem o singura entitate. Fie ca e Tineretului, Muncii, Cotroceni sau Unirii, in timpul zilei cu bicicleta poti ajunge mai repede dintr-un punct in altul decat cu autobuzul sau masina. Mai panica e cu lasatu ei legata de gard cu lantu'...pana intr-o zi cand vine unu mort de foame, vreun auro ceva si mi-o tireaza. Maine ma duc sa-mi iau o bicicleta noua ca nu se mai poate...asta de o am acum e mai veche, nu e asa trendy :pp Se pusese prafu pe ea in garaj de cativa ani, dar a picat bine intr-o perioada de ananghie...maine la prima ora sunt la first bike pe mosilor sa imi aleg o pereche noua de roti...happy! aproape ca un copil in noaptea de craciun cand se furiseaza sa-si vada cadourile. :pp
in plus mai faci si o miscare, mai dai jos un kg, te mai bucuri si tu de aer curat, de parcuri (care au devenit din ce in ce mai occidentale si civilizate), de soare si ai ocazia sa te intalnesti si cu o multime de gagicute prin parcuri [hehehehe]
keep u updated!

Labels:

amintit de: Matei @ 1:01 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *