|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
...and all that JAZZ
11 September 2006



Jazz-ul [fie ca este classic, vocal, smooth, cafe, electro, lounge, acid, etno, latin sau contemporan] este o forma de manifestare muzicala inedita si, dupa parerea mea, mereu en vogue. Jazz-ul este segmentul muzical cu cel mai mare loc pentru improvizatie si/sau solo-uri de virtuozitate. Jazz-ul este muzica de suflet, linistitoare si calma. Jazz-ul inspira, copleseste, farmeca, intriga. Am fost mereu atras de jazz. Ascult jazz de cand ma stiu. Cand eram mic tata imi punea in fiecare seara, cand ma bagam in pat, o caseta cu jazz, ca sa adorm mai repede. Si am crescut in acest spirit. Drept urmare chiar si in ziua de azi continuu sa ascult jazz in fiecare noapte. De la voci clasice precum Billie Holiday la mai-proaspetele voci ale jazului contemporan > Stacey Kent.
Ma uit la jazz pe Mezzo, ascult jazz si pe net la JazzFM, beau ciocolata calda la GreenHours Jazz Cafe, citesc Jazzmag, iubesc Parisul pentru dezvoltatul fenomen de jazz stradal. Mi-ar fi placut foarte mult sa stiu sa cant la saxofon [!]
Life is all about JAZZ. Just listen...

Labels: ,

amintit de: Matei @ 2:33 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *