|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
Hi5!
13 June 2006

Recunosc! Intr-o prima instanta si ca de obicei avand prejudecati si reticente fata de tot ce este foarte popular in randul lumii, am avut impresia ca Hi5 (sau alternativ Yahoo 360`, desi e putin diferit) nu este decat o noua forme online de a pierde timpul si de a te indobitoci in stilul specific generatiei MTV//SMS//iPOD//Playstation etc...
Acum sunt si eu membru ;) Si dupa numai 2 zile de la activarea contului am deja 60 de friends pe lista, oameni vechi si oameni noi. De cand am intrat in comunitatea asta mi s-a confirmat in repetate randuri zicala "Lumea-i mica", intalnid lume cu care nu mai tinusem legatura ani de zile si, mai surprinzator, lume pe care am aflat ca o cunoaste si alta lume cu care ma cunosteam si eu, fara a sti unii de altii :)
  • So...if u have time check out my Hi5 profile here [+]

Labels: , ,

amintit de: Matei @ 12:47 PM  
1 Comments:
  • At 8:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    recunosc...in mare, ideea cu hi5'u, e buna. numai k, sa fim seriosi, exista ffff multa lume proasta! sau hai, k sa nu jignesc p nimeni, exista ffff multa lume cu alte preocupari decat ale mele. hi5'u a devenit loc de prostitutie pentru tinerele talente(k sa citez un prieten drag :) ). totul s rezuma la kte views'uri, kti prieteni sau kte poze indecente ai. sutienul push'up, masina, ochelarii d soare smecheri, tricou' D&G(din targ e ok, dak mai e si plasa e perfect)...lista ingredientelor d succes ar putea continua. si dak mai ai si book sau vreun prieten kre face poze misto sau un aparat tare te'ai scos. oricum varianta 'azi-arat-bine-imi-fac-singur-poza' e si ea f folosita.
    cum poate sa aiba un om mai mult d 200-300 d prieteni??? clar k io nu inteleg termenul d 'prieten'!
    intr'adevar mai sunt si oameni normali, cu poze ktrink, kre asculta si altceva decat manele sau muzica romaneasca dance...dar prea putini.
    am avut si eu cont p hi5. o luna. mai mult nu am rezistat... :)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *