|| Home
Cautare


Blogroll
RSS Feed

 

For supporters
Memories Box

.png / 11kb / 150x117:


About me
Also on

 
Matei Stoicovici's Facebook Profile

I Support

Programul Rabla 2012


Bursa Rabla 2012


Cosmetice BIO organice

Stats

Statistici live pe www.statistics.ro

eXTReMe Tracker

Creative Copyright
Creative Commons License
Memories Box by Matei is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 France License.
Based on a work at www.memoriesbox.blogspot.com
@ madrid2
18 April 2006
Vineri seara si sambata seara am participat la festivalul de muzica electronica Klubbers' Day, gazduit intr-o sala/hala uriasa, undeva la marginea indepartata a orasului. Au participat peste 15.000 de oameni in fiecare seara, ceea ce ma indreptateste sa afirm ca spaniolii chiar stiu sa se distreze si apreciaza muzica electronica mult mai mult decat (cel putin) romanii.
Ceea ce m-a frapat a fost faptul ca toata lumea se simtea mai mult decat libera si neingradita, ca toleranta fata de consuml de droguri usoare (hash in special) atingea cote maxime (peste tot vedeai clubberi rotind un joint). Atmosfera excelenta, muzica de calitate, un spectacol electronic organizat si desfasurat la cele mai profesioniste cote. Nu am mai trait in viata mea asa ceva. Mii de maini in sus, aplauze si urale, visuals de exceptie pe ecrane enorme, poate sonorizarea a fost putin mai slaba din pricina acusticii defectuoase a locatiei. Show-ul s-a terminat putin dupa ora 7 AM, moment in care am plecat si noi catre casa.
Madridul este in continuare halucinant. Fascinant, vibrant si are un feeling unic. Arhitectura cladirilor vechi si noi, magazinele, pietele, cafenelele, terasele, metro-ul - tot. Am fost si la parcul de distractii acum cateva zile. Misto, desi nu am avut curaj sa ma dau in cele mai x-treme machinarii. Am testat la "ud" doar cateva montaignerusse-uri de apa, un cinematograf 4D (care pe langa dimensiunea 3D adauga de ex. fum, aer rece sau improscaturi de apa) si o casa a groazei (slabutza)...intrarea in parc 25 Euro.
Ieri, luni (17) am fost la corida. Toata viata mi-am dorit sa vad spectacolul matadorilor spanioli, sa aud publicul stigand "Ole!" si poate cel mai putin sa vad taurii murind. Dupa 3 reprize (2 tauri rapusi, unul a fost scos ca isi rupsese un corn), am plecat deprimat, dar incantat.
Restul zilei l-am pierdut visand pe stradute, mancand si reincarcandu-mi bateriile dupa noptile pierdute in weekend.
Astazi a fost zi dedicata shopping-ului. Starbucks Coffee, Fuercarrar si evident H&M. Oferta mare, preturi mari, bani de cheltuit putini. Simt ca nu-mi ajunge timpul din zi (desi ne sculam pe la 10 si ne culcam mult dupa 1-2 AM) ca sa degust suficient savoarea Madrid-ului. Azi a si plouat. Misto..am stat pe o bordura si am inspirat adanc aerul rece si curat. Mai e putin si trebiuie sa plec. Nu-mi vine sa cred. Nici nu m-am dezmeticit bine...totul e atat de misto! Si in special tipele - junkie la maxim, pierce-ate, freze aiurea, imbracate foarte tare, foarte sociabile. Unele sunt, insa, cam curoase...defect de rasa :) si nimeni nu prea stie engleze :(
maine se anunta zi de vizitat muzee. Desi nu sunt multe de vazut pe aici (curios, ce-i drept) oricum excursia trebuie presarata si cu ceva cultura. Prado, Reina Sofia (arta contemporana) si poate muzeul figurilor de ceara...
numai bine...

buenas noce (sau cum s-o zice)



Labels: ,

amintit de: Matei @ 3:22 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ultimele amintiri
Colectie de amintiri
Amintiri tematice

Music Player

© 2005 - 2009 Memories Box. Template by * Matei *